Elektronik perakendecisi MediaMarkt, 3 bin 494 metrekarelik Ümraniye Meydan İstanbul AVM’deki mağazasını yeniledi. Geniş ürün yelpazesi, açılışa özel fırsatlarla birlikte tüketicilerle buluşuyor.
MediaMarkt, Türkiye’deki yatırımlarına devam ederek geniş ürün yelpazesiyle teknolojiseverlere konforlu bir alışveriş deneyimi sunuyor. Ümraniye Meydan İstanbul AVM’deki ilk mağazasını ‘Look&Feel’ konseptiyle yenileyen marka, müşteri deneyimini bir üst seviyeye taşıyor.
Sıcak ve ahşap renklerin hakim olduğu bir tasarımla yenilenen mağaza, alçak raf ve stant boylarıyla müşterilerin teknolojiyi daha rahat deneyimleyebilmesini sağlıyor. 3 bin 494 metrekarelik alana genişletilen ve 79 kişiyi istihdam eden mağazada, interaktif alanlar ve akıllı ev teknolojilerini deneyimleyebilecek bölümler bulunuyor. Bu sayede ziyaretçiler, teknolojiyi konforlu ve rahat bir şekilde keşfedebilme imkanı buluyor. Ayrıca, kişisel alışveriş danışmanlığı sunan uzman kadrosuyla, müşterilere ihtiyaçlarına yönelik özel çözümler sunuluyor.
On binlerce elektronik ürünün sergilendiği mağazada, akıllı telefonlardan hoparlör ve kulaklıklara, akıllı bileklik ve saatlerden bilgisayar ve tabletlere, elektrikli ev aletlerinden beyaz eşya, televizyon, ses sistemleri ve oyun konsollarına kadar birçok kategoriden ürün bulunuyor. Ziyaretçiler, bu ürünleri yakından inceleyerek ihtiyaçlarına uygun bir şekilde alışveriş yapabiliyor. MediaMarkt, yenilenen mağazasıyla tüketiciler arasında daha da geniş bir kitleye hitap etmeyi hedefliyor.
Bir yanıt bırakın