MAY Tohum, 2023 Yılında İhracat Öncüsü Ödülünün Sahibi oldu
MAY Tohum, İstanbul Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar Ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İHBİR) tarafından düzenlenen ‘Lezzeti Dünya’ya Taşıyanlar: 2023 İhracat Öncüleri’ ödül töreninde bitkisel yağlar-yağlı tohumlar ve hububat-bakliyat-baharat ürünleri kategorisinde iki platin ödül kazandı.
MAY Tohum, Türkiye’nin En Başarılı Tohum İhracatçılarından Biri Olarak Gösterildi
MAY Tohum, 2023 yılında gerçekleştirdiği ayçiçeği ve mısır tohumu ihracat verilerine göre %10’dan fazlasını elde ederek ‘İhracatın Öncüleri Ödülü’nün sahibi oldu. MAY Tohum, başarısını gösterdiği İstanbul Hububat, Bakliyat, Yağlı Tohumlar ve Mamulleri İhracatçıları Birliği (İHBİR) tarafından düzenlenen ‘Lezzeti Dünya’ya Taşıyanlar: 2023 İhracat Öncüleri’ ödül töreninde iki platin ödül aldı.
MAY Tohum, Türkiye İhracatının Yüzde 10’unu Gerçekleştirmekte
MAY markası ile 2005 yılında ihracata başlayan ve bugün gelinen noktada cironun %35’ini ihracat ve lisans gelirlerinin oluşturduğunu söyleyen MAY Tohum Yurtdışı Pazarlama ve Satış Direktörü Ersin Güneş, gelecek 5 yıllık sürede bu rakamı %50’ye çıkarmayı hedeflediklerini belirtti.
Geliştirdikleri çeşitleri Avrupa Birliği, Karadeniz Kuşağı, Orta Doğu, Orta Asya, Afrika ve ABD’ye kadar olan coğrafyalarda en etkili şekilde tanıtarak, pazarlama ve satış faaliyetlerini gerçekleştirdiklerini ifade eden Güneş, bugün MAY markası altında yer alan 200’den fazla uluslararası tescilli ticari çeşitlerinin 45’i aşkın ülkeye ihraç edildiğini ve Türkiye tohum ihracatının %10’dan fazlasını gerçekleştirdiklerini belirtti.
MAY Tohum, Gelecek Dönem Hedeflerinde Yenilikçi Ürün Portföyünü Genişleterek Sürdürülebilir Tarımsal Çözümler Sunarak Öncü Olmayı Amaçlıyor
MAY Tohum, gelecek dönem hedefinde sadece ihracat oranlarını artırmayı değil, aynı zamanda yenilikçi ürün portföyünü genişleterek sürdürülebilir tarımsal çözümler sunmayı da amaçlıyor. Bu doğrultuda büyük yatırımlar yapılarak araştırma ve geliştirme faaliyetlerine önem verilirken, dünya çapında rekabetçi bir marka olmayı sürdürmeyi hedefliyorlar.
MAY Tohum, Dünya Çapında Stratejik Öneme Sahip
MAY markası altında tohum ve lisans ihracatına 2005 yılında başlayan MAY Tohum, dünya çapında stratejik öneme sahip, hibrit ayçiçeği, hibrit mısır, pamuk, tatlı mısır ve fasulye türlerinde gerçekleştirdiği pazarlama ve satış faaliyetleri ile global pazarlardaki istikrarlı büyümesini sürdürerek dünya çapında rekabetçi bir marka olmayı hedefliyor.
Bir yanıt bırakın